Ура канікули !

воскресенье, 30 марта 2014 г.

"ЗА"  і "ПРОТИ"












          


             В інформаційному суспільстві вже неможливо уявити сучасне навчання без інтернет- або інтернет-супроводу
(E-learning, електронне навчання, дистанційне навчання). Саме воно забезпечує найрізноманітніші форми і способи навчання на основі інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ). Інтернет-навчання для України – все ще новинка, але і в нього, безумовно, таке ж блискуче майбутнє, як і в сучасних  розвинутих країнах.


Переваги онлайн-освіти
  • При онлайн-навчанні відбувається практично 100% включення учня в предмет, що вивчається. 
  • Якщо є хороший викладач, добрі методичні розробки і доступ до якісного контенту, а найголовніше - бажання того, кто навчається, здобути хорошу освіту, то дістантна форма освіти може бути і якісною, і вигідною. Це може бути корисно малозабезпеченим студентам і молодим людям з обмеженими можливостями.
  • Дистанційні студенти вимушені читати, і якщо матеріал не дуже складний, це ефективніше, ніж слухати лекції.
  • Онлайн-навчання школярів з обмеженими можливостями дозволяє не тільки збудувати індивідуальну освітню програму, відстежувати і корегувати її, але і проводити проектну і дослідницьку діяльність з групами учнів. Таким чином, на відміну від надомного навчання, перед учнем відкривається більше можливостей.
  • Звичка шукати інформацію в Інтернеті може привести до кращого засвоєння предмету через звичайний канал.
  • Можливість заміни лінійного викладення матеріалу на гіпертекстовий.


  • Онлайн-навчання можливо тільки за щирого бажання, і головне – при належній відповідальності онлайн-учня. Є люди, які по своєму психотипу більше звикли підкорятися, чим командувати. У їх випадку ефективнішою виявляється традиційна форма навчання, тобто присутність викладача поряд з ними.
  • У ряді професій онлайн-освіта непридатна. Не можна дістантно навчати медиків, юристів, малоефективним є дістантне навчання в творчих професіях. Техніку сценічного руху і майстерність усної мови навіть в режимі відеоконференції важко сприйняти правильно без особистого спілкування і роботи над помилками з реальним, а не віртуальним, участю викладача. Такого ж роду трудності виникають з педагогікою і психологією.
  • Розрив між навчанням і практичною діяльністю. На практиці людині належить працювати з установкою, при традиційному навчанні він вивчає макет або модель цієї установки, яка хоч і спрощена і зменшена, але все таки матеріальна, а при онлайн-навчанні він працює з моделлю зовсім іншою - нематеріальної природи.
  • Студенти не соромляться взламувати бази даних з комп'ютерними тестами, а також наймати для їх проходження успішніших однокурсників або дорослих висококваліфікованих фахівців.
  • Процес онлайнового навчання вимагає наявності комп'ютерних навичок у учасників, недостатність яких може негативно вплинути на результати навчання і освіти.
  • Підсумкове тестування (іспит, письмова робота), швидше за все, повинне бути тільки очним.



    Ми провели опитування  учнів 10-11 класів з питання "Як Ви відноситись до навчання в Інтернеті? та Які з сайтів ви вважаєте   корисними для навчання? .
    Результат оформили у вигляді діаграм

Комментариев нет:

Отправить комментарий